کشتی آزاد قهرمانی جهان| صعود مقتدرانه یزدانی و زارع به نیمه‌نهایی/ امامی و عموزاد باختند

12:42 - 10 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۲۷۰۸
رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی جهان با برگزاری مسابقات اوزان ۶۱، ۷۴، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم در شهر اسلو نروژ در حال برگزاری است که دو نماینده کشورمان موفق به حضور در مرحله نیمه‌نهایی شدند.

- رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی جهان از ساعت ۱۲ امروز و با برگزاری مسابقات اوزان ۶۱، ۷۴، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم در شهر اسلو نروژ آغاز شده است که رحمان عموزاد، یونس امامی، حسن یزدانی و امیرحسین زارع نمایندگان کشورمان در این اوزان امروز به مصاف حریفان خود رفته‌اند.

در پایان مسابقات مرحله مقدماتی حسن یزدانی و امیرحسین زارع با غلبه بر تمام حریفان جواز حضور در مرحله نیمه‌نهایی را کسب کردند.

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۶۱ کیلوگرم رحمان عموزاد در کشتی نخست با نتیجه ۵ بر یک گمزاتگادزی هالیدوف از مجارستان را شکست داد، اما در دور دوم مقابل توشیهیرو هاسه‌گاوا دارنده مدال طلای زیر ۲۳ سال جهان از ژاپن با نتیجه ۹ بر ۵ مغلوب شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا بتواند به کار خود در گروه بازنده‌ها ادامه دهد. در این وزن ۲۵ نفر حضور دارند.

 

[video src='https://www.mizan.news/wp-content/uploads/2022/01/3280803_360.mp4']

در وزن ۷۴ کیلوگرم یونس امامی در دور اول با نتیجه ۱۲ بر ۲ بایامبادورج انخبایار از مغولستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۱۲ بر صفر از سد نورکجا کایپانوف، دارنده مدال نقره جهان و قهرمان آسیا از قزاقستان گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد، اما در این مرحله مقابل آوتاندیل کنتچادزه دارنده مدال نقره جهان از گرجستان با نتیجه ۱۰ بر یک مغلوب شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند به کار خود در گروه بازنده‌ها برای کسب مدال برنز ادامه دهد.

 

var player = videojs('player_422678_3280176',{poster:'/fileshttps://www.mizan.news/news/1400/7/10/3280774_931.jpg',width:400,height:300}); player.one('play', (function(){ $.post('/fa/ajax/news/video/3280176',{},function (data) {}); }));

 

در وزن ۸۶ کیلوگرم حسن یزدانی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۱۲ بر ۲ عظمت دولت بیکوف از قزاقستان را مغلوب کرد. وی در یک چهارم نهایی مقابل اتهان راموس از پورتوریکو با نتیجه ۱۰ بر صفر به پیروزی رسید و گام به نیمه‌نهایی گذاشت. یزدانی در این مرحله به مصاف آرتور نایفونوف دارنده مدال برنز المپیک و جهان از روسیه می‌رود.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم امیرحسین زارع پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۶ بر صفر دزیانیس خرامیانکوف از بلاروس را مغلوب کرد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر نیکولاس گویازدوفسکی دارنده مدال برنز جهان از آمریکا را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف طا‌ها آکگول قهرمان المپیک و جهان از ترکیه می‌رود.

 

var player = videojs('player_860521_3280179',{poster:'/fileshttps://www.mizan.news/news/1400/7/10/3280774_931.jpg',width:400,height:300}); player.one('play', (function(){ $.post('/fa/ajax/news/video/3280179',{},function (data) {}); }));
 
var player = videojs('player_344686_3280239',{poster:'',width:400,height:300}); player.one('play', (function(){ $.post('/fa/ajax/news/video/3280239',{},function (data) {}); }));

برنامه مسابقات کشتی‌گیران کشورمان به شرح زیر است: (ساعت های اعلام شده به وقت میزبان است)

شنبه ۱۰ مهرماه:

ساعت ۸ تا ۸:۳۰ وزن کشی اوزان ۶۱، ۷۴، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد
ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۴:۳۰: مسابقات مقدماتی اوزان ۶۱، ۷۴، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد
ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸: مسابقات نیمه نهایی اوزان ۶۱، ۷۴، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد

یکشنبه ۱۱ مهرماه:

ساعت ۸ تا ۸:۱۵: وزن کشی مجدد اوزان ۶۱، ۷۴، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد
ساعت ۸:۱۵ تا ۸:۴۵: وزن کشی اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۹ و ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد
ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۴:۳۰ مسابقات مقدماتی اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۹ و ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد و شانس مجدد اوزان ۶۱، ۷۴، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد
ساعت ۱۶:۴۵ تا ۱۷:۴۵: مسابقات نیمه نهایی اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۹ و ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد
ساعت ۱۸: تا ۲۱: مسابقات رده بندی و فینال اوزان ۶۱، ۷۴، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد

دوشنبه ۱۲ مهرماه:

ساعت ۸ تا ۸:۱۵: وزن کشی مجدد اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۹ و ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد
ساعت ۱۸:۱۵ تا ۸:۴۵: وزن کشی اوزان ۷۰ و ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد
ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۴:۳۰: مسابقات مقدماتی اوزان ۷۰ و ۹۷ کیلوگرم و شانس مجدد اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۹ و ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد
ساعت ۱۶:۴۵ تا ۱۷:۴۵: مسابقات نیمه نهایی اوزان ۷۰ و ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد
ساعت ۱۸ تا ۲۱: مسابقات رده بندی و فینال اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۹ و ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد

سه‌شنبه ۱۳ مهرماه:

ساعت ۸ تا ۸:۱۵: وزن کشی مجدد اوزان ۷۰ و و ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد
ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۴:۳۰: مسابقات شانس مجدد اوزان ۷۰ و ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد
ساعت ۱۸ تا ۲۱: مسابقات فینال و رده بندی اوزان ۷۰ و ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد

اختلاف ساعت ایران با نروژ یک ساعت و نیم است به طوری که ساعت ۱۰:۳۰ به وقت نروژ ساعت ۱۲ به وقت ایران است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *